بیلیچ با تیم ملی فوتبال كرواسی خداحافظی می كند
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش خبرگزاری فرانسه، سرمربی 43 ساله تیم ملی كرواسی بعد از شش سال كه مسئولیت هدایت این تیم را به عهده داشت بنا بود بعد از این تورنمنت از این سمت كناره گیری كند و به باشگاه لوكوموتیو مسكو عزیمت كند.

بعد از دو دیدار اول مرحله گروهی كه امیدهای كاذب بازگشت به دوران شكوه را نوید می داد، بیلیچ به دنبال شكست از اسپانیا از اتحادیه فوتبال كرواسی كه فرصت هدایت این تیم را به یك سرمربی جوان دادند، تشكر كرد.

بیلیچ كه یك تیم عمدتا جوان را تحت مسئولیت خود ایجاد كرده بود، مشتاق بود تجربه خود را در جام جهانی 1998 كه با كرواسی به نیمه نهایی این رقابتها صعود كرد، تكرار كند.

واقعیت ظالمانه تر برای بیلیچ این است كه شكست در دیدار دوشنبه شب با گل دقیقه 88 و آن هم بعد از فرصتهایی كه می توانست كرواسی را جلو بیندازد، اتفاق افتاد.

این مسابقه با اولین دیدار كرواسی كه سه بر یك ایرلند را شكست داد بسیار متفاوت بود. آنها در بازی بعدی كه با ایتالیا یك به یك تساوی كردند و شانس آنها برای صعود به مرحله حذفی بالا رفت مطمئن تر شدند.

كرواسی قبل از شروع این تورنمنت چندین بازیكن كلیدی خود را به علت مصدومیت در اختیار نداشت.

اما بعد از شكست از اسپانیا ، بیلیچ اذعان كرد سطح فوتبال اسپانیا متفاوت است.

وی گفت:برخی تیم ها می توانند اسپانیا را شكست دهند، اما كار آسانی نیست. ما می دانستیم دو یا سه فرصت داشتیم. بازی مقابل اسپانیا آسان نیست به همین علت وقتی فرصت دارید باید گل بزنید.

وی افزود: همه می دانیم اسپانیا قهرمان جهان و اروپا بدنبال پیروزی است. آنها جام را می خواهند. آنها بهترین تیم دنیا هستند.

بیلیچ تجربه سرمربیگری كرواسی را یك تجربه بی نظیر خواند و گفت: ما تیم بزرگی داریم و این تیم هنوز حرف آخر خود را نزده است.

ورزشی**1584**1440





:: برچسب‌ها: انگلستان ,
:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: